Ekonomie

První kroky na FOREXu

První kroky na FOREXu

Kniha profesionálních traderů ze společnosti Czechwealth Ondřeje Hartmana a Ludvíka Turka je určena lidem, kteří se chtějí zorientovat v oblasti obchodování měnových párů.

Po přečtení knihy budete vědět:

  • jak se vytvářejí ceny na Forex trhu
  • jaké existují analýzy vývoje ceny na Forexu
  • jaké jsou tržní cykly a tržní trendy
  • k čemu slouží grafické obrazce
  • co je money management a jak ho využít
  • jak si vybrat Forex makléře
  • který software je nejpoužívanější pro Forex obchodování
  • jak sami sebe ochránit před zruinováním

CENA: 269 Kč - po slevě 242 Kč

 

>>

Marketing v cestovním ruchu

Marketing v cestovním ruchu

Autor: Dagmar Jakubíková

V praktické a čtivé publikaci se dozvíte, jak aplikovat marketing v jednotlivých sektorech cestovního ruchu: v cestovních kancelářích a agenturách, v ubytovacích, stravovacích a dopravních službách i v turistických destinacích. Od principů marketingu a podnikatelských koncepcí, zvláštností marketingu služeb a neziskových organizací autorka pokračuje k podrobnějšímu výkladu jednotlivých kroků marketingového řízení a jeho informačního zajištění marketingovým informačním systémem. Zvláštní pozornost věnuje různým podobám marketingového mixu a jednotlivým nástrojům rozšířeného klasického marketingového mixu v oblasti služeb cestovního ruchu, kterými jsou produkt, cena, distribuce a místo prodeje, marketingová komunikace, tvorba balíčků služeb, tvorba programů, spolupráce, procesy a především lidé, kteří se na tvorbě a distribuci služeb podílejí a ovlivňují je. Text obsahuje nejen nejnovější teoretické poznatky, ale je doplněn i mnoha příklady a případovými studiemi z če
ské a zahraniční praxe.
Kniha je určena studentům, učitelům, lektorům a pracovníkům, kteří se zabývají cestovním ruchem, pohostinstvím a využitím volného času.

CENA: 329 Kč - po slevě 296 Kč

>>

Finance po krizi

Finance po krizi

Autor: Pavel Kohout

Finanční krize a následná recese jsou události, které pohnuly světem. Ačkoli nejsou u konce, lze již analyzovat vývoj, který k nim vedl. Kniha se v první části zabývá kořeny finanční krize, mechanismy a motivy jejího vzniku. Ve druhé části ji analyzuje z teoretického hlediska a z hlediska hospodářské politiky. V poslední části se zabývá dopady krize na chování investic a investorů. Autor shrnuje, co z krize vyplývá pro investiční chování, které teorie a modely se osvědčily a které nikoli. Pro studenty i učitele bude kniha neocenitelným aktuálním pramenem faktických informací. Publikace je psána srozumitelně, nevyžaduje po čtenáři speciální znalosti nad rámec ekonomických rubrik denního tisku či populárních časopisů ekonomického zaměření.

CENA: 249 Kč - po slevě 224 Kč

>>

Kalkulačka akciového investora

Kalkulačka akciového investora

Autor: Michael C. Thomsett

CENA 339 Kč - po slevě 305 Kč

>>

Jak se stát FOREXOVÝM obchodníkem

Jak se stát FOREXOVÝM obchodníkem

Autor: Ondřej Hartman

Jasným a srozumitelným jazykem vám vysvětlí vše od názvosloví Forexu a základů technické analýzy, přes pokročilé indikátory a grafické formace až po money management a psychologii tradingu. Podrobně je zde popsána i unikátní metoda technické analýzy Fibonacci, kterou u nás téměř nikdo neumí používat. Přitom se jedná o osvědčenou ziskovou metodu.
Tato 235-ti stránková kniha Vás dále seznámí s celou řadou podrobně vysvětlených obchodních systémů nebo kritérií, jak si vybrat toho nejlepšího brokera a na co si dát při jejich výběru pozor. Mimo to se dozvíte, jak to chodí v zákulisí tradingu, kolik času jím lidé běžně tráví a jak vypadá pracovní den profesionálního tradera.
Forex může být skvělým způsobem, jak si přivydělávat k platu i seriózním byznysem. Skutečně uspět na měnových trzích je ale běh na dlouhou trať. Tato kniha vás tímto "nelehkým" závodem bezpečně provede, pomůže Vám vyvarovat se rizik a maximalizovat Vaše zisky. Pokud to tedy s obchodováním myslíte vážně, „Jak se stát forexovým obchodníkem" vám rozhodně nesmí chybět.

CENA: 899 Kč - po slevě 809 Kč

>>

Mezinárodní marketing - 3., aktualizované a přepracované vydání

Mezinárodní marketing - 3., aktualizované a přepracované vydání

Autor:  Hana Machková

Nové vydání knihy reaguje na současný dynamický vývoj v oblasti mezinárodního marketingu. Publikace je rozšířena o nové trendy, např. úlohu marketingu v oblasti CSR (Corporate Social Responsibility - společensky zodpovědné chování firem), o inovace a jejich rostoucí úlohu v marketingových strategiích, o využívání nových médií a změny v mezinárodní komunikační politice či o nové trendy v oblasti mezinárodní distribuce. V knize jsou dále zohledněny současné změny mezinárodního podnikatelského prostředí, jako je stoupající konkurence ze strany zemí BRIC (Brazílie, Rusko, Indie, Čína), rostoucí rizika mezinárodního podnikání a dopady finanční krize na marketingové strategie firem. Moderní publikace, která je určena zejména podnikatelům, manažerům a vysokoškolským studentům, se problematikou mezinárodního marketingu zabývá komplexně - od strategického řízení, hlavní koncepce a přístupy k internacionalizaci přes mezinárodní prostředí, rizika a mezinárodní marketingový výz
kum až po volbu formy vstupu na zahraniční trhy, strategické plánování a problematiku segmentace mezinárodních trhů, výběru cílového trhu a stanovení vhodného positioningu. Závěrečná obsáhlá část knihy se věnuje mezinárodnímu marketingovému mixu: mezinárodní výrobkové politice, firemní značkové politice, mezinárodní cenové politice, distribuční politice a problematice mezinárodní komunikační politiky. Výklad doplňují příklady z praxe.

CENA: 299 Kč - po slevě 269 Kč

>>

Mezinárodní management

Mezinárodní management

 Autor: Pavel Štrach

Moderní publikace poskytuje komplexní obraz o důvodech vzniku, funkci, vnitřních řídících a rozhodovacích procesech, produktech a budoucnosti nadnárodních firem v kontextu současných světových událostí a reálií České republiky. Kniha je určena zejména managementu nadnárodních firem, personalistům, studentům vysokých škol a MBA studií a firemním poradcům. Věnuje se prostředí mezinárodního managementu, mezinárodnímu obchodu, strategiím nadnárodních firem, globálním produktům a lokálním trhům, přímým zahraničním investicím, mezinárodnímu managementu lidských zdrojů, inovacím, výzkumu a vývoji. Každá z kapitol je zakončena případovou studií s otázkami k zamyšlení. Autor je uznávaný odborník v oblasti mezinárodního managementu, vede Institut managementu a marketingu na VŠ Škoda Auto Vysoké škole a učí na dalších vysokých školách v ČR a v zahraničí.

Cena: 269 Kč - po slevě 242 Kč

>>

Delegování jako způsob manažerského myšlení

Delegování jako způsob manažerského myšlení

 Autor: Martin Cipro

Většina manažerů považuje delegování za standardní přístup při předávání odpovědností a pravomocí, ale ve skutečnosti manažeři málokdy skutečně delegují. Nejčastější výhradou vůči delegování je, že než aby manažer podřízeným vše složitě vysvětloval, tak si práci raději udělá sám s jistotou vlastní kontroly kvality. Publikace se zaměřuje na skryté příčiny této neochoty delegovat, na analýzu manažerovy motivace k delegování a na hledání východiska z tohoto problému. Objasňuje přínosy delegování pro manažera, pracovníka a firmu, ukazuje jak správně delegovat a jaké jsou znaky špatného delegování, radí jak vybrat správného pracovníka pro delegování, jak poskytovat zpětnou vazbu či jak delegování využít k motivování pracovníka. Kniha nenabízí laciné návody, ale hlubší zamyšlení nad souvislostmi mezi delegováním, motivováním lidí, řízením priorit a koučováním. Delegování v této souvislosti chápeme spíše jako součást leadershipu a manažerovy sebereflexe než jako pouhé mana
žerské řemeslo. Publikace provádí manažera úskalím sebepoznávání a základní "filosofie" úspěšného řízení. 

Cena: 198 Kč - po slevě 178 Kč

>>

10 smrtelných marketingových hříchů

10 smrtelných marketingových hříchů

Autor :   Philip Kotler                   

Světoznámý autor mnoha knih a úspěšný konzultant řady světových firem přibližuje nejzávažnější a nejobvyklejší chyby a omyly, které se v marketingové praxi běžně vyskytují. Od popisu nepříznivé situace postupuje k takovým doporučením, aby mohl být firemní marketing skutečným motorem úspěšného podnikání. Jako marketingový profesionál budete úspěšnější, budete-li sestavovat účinnější marketingové plány, odkrývat nové tržní příležitosti a vytvářet ziskové vztahy se zákazníky.

Cena: 229 Kč - po slevě 206 Kč

>>

13 účinných strategií pro obchodní vyjednávání

13 účinných strategií pro obchodní vyjednávání

Autor :   Gunter Greff                   

Teprve získání soulasu dělá vyjednávání úspěšným. Proč se to některým lidem daří lépe než ostatním? Co při vyjednávání funguje, a co ne? Zkušený podnikatel a poradce čtivě a prakticky přibližuje 13 účinných strategií, které vám při obchodním vyjednávání zajistí žádoucí průlom k souhlasnému stanovisku partnera. Autentické příběhy a četné praktické příklady ukazují, jak rozpoznat šanci k úspěšnému zakončení vyjednávání, jak tuto šanci cíleně využít, na co si dát pozor při volbě slov a načasování. Příklady konkrétních formulací a kontrolní seznamy vám dávají příležitost natrénovat situace, kterým budete čelit při reálném vyjednávání, a umožňují kontrolu vlastního zlepšování. Kniha je inspirujícím rádcem nejen pro obchodníky, ale pro všechny, kteří chtějí při vyjednávání v pracovním i soukromém životě účinněji dosahovat svých cílů.

Cena: 219 Kč - po slevě 197 Kč

>>
1 | 2 | 3 | 4 | 5 >>

Vyhledávání

© 2008 Všechna práva vyhrazena.